torsdag 27 februari 2014

OS är över.
Jag älskar OS, men nu tycker jag att det är skönt att det är slut tävlat.
Det är inte gott med tårta varje dag.
Mycket finns att glädja sig åt under veckorna, men även sånt som gjort en irriterad.
Jag hör till den grupp TV-tittare som haft tillgång till TV3 och TV10.  Deras täckning
har varit tillräcklig. Däremot har deras sändningar med de ständiga reklamavbrotten
varit en pina. Tänk att du sitter på en restaurang och kyparen kommer fram till bordet
med jämna intervaller och tar undan tallriken några minuter. – Minst sagt jobbigt!
Närmar mig nu budskapet. Jag skulle ex. aldrig utnyttja den där spelsajten som det
har gjorts reklam om. För mig är dess namn och verksamhet synonymt med pina,
lidande och irritation under alla dessa avbrott mitt i direktsändningarna.
Denna typ av reklam kan inte vara lönsam. Eller är jag för naiv?

Från tankar om reklam-OS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar