lördag 16 februari 2019


Direkt från melodifestivalvällingen:
Varför kan inte Eric Saade sjunga som en vuxen man.
Nu försöker han dölja sin säkert fina röst (går ej att veta) med att gå upp i någon typ av halvfalsett. Låter som han har en semla i halsen och försöker att få fram luft.
Finns det ingen med lite inflytande som kan hjälpa honom till den rätta vägen.
När vi ändå är igång: Nu för tiden verkar det som att programmet går ut på att försöka leverera vitsar (vilket misslyckas). I andra hand får några artister framföra sina låter, om de hinner. Nu ser jag Saade igen. Han har på sig en pyjamas. En sån skall jag önska mig i julklapp, den är snygg. Nu tror ni att vi inte gillar Saade, men det gör vi, däremot behöver pojken professionellt stöd.
Så blir det omröstning, ingen röstar på SD, bidrag 2 går direkt till bastun, Saade får en andra chans, bidrag 4 går till busshållplatsen, Löfven röstar i Bryssel, Bidrag 1 diskas för orent uppförande och själv lägger jag mig under ryamattan.

Från tankar om att i varje melodifestival behövs det bidrag för att gå vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar