torsdag 27 oktober 2016

Satt där på konserten i Las Vegas.
Hade blivit uppgraderad och hamnade med höger axel lutandes mot scenen.
Satt alltså snett längst fram i salongen.
När man har blivit erfaren i livet (alltså lite äldre) stoppar man gärna in gula öronproppar för att dämpa musikens ljud. Egentligen är det lite konstigt för man hör ju sämre, skulle det då inte ta ut varandra, men ängslan finns väl att man skall höra ännu sämre. I alla fall är mina gula proppar ganska stora, artisterna var väldigt nära och plötsligt märkte jag att de dansade fram mot mig och inspekterade gubben med de gula öronen. De gjorde sig säkert bra till mina kinder som blev allt rödare.
Showen var väl annars rätt slätstruken, men kände ändå att jag kunde inspirera artisterna på ett bra sätt.

Från tankar om att Las Vegas är en färgstark stad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar