onsdag 6 september 2017

Polisbilen som åkte förbi var tom, förutom poliser förstås. Med tanke på alla ständiga brott så måste ju detta gränsa till tjänstefel. Det är klart att jag inte menar det.
Varför skulle polisen gripa brottslingar när det inter leder till något. Det är klart att jag inte menar det. Jag tar ett glas rödvin istället, det kan säkert döva lite av mina mentala smärtor.
Då får jag se på TV hur en tjej som spelar handboll blivit mobbad av sina lagkamrater pga. att hon är gay. Du tjej, sluta släng bollen i mål, släng den i ansiktet på dina lagkamrater istället. Det är klart att jag inte menar det. Men vad menar jag då? Jag ville bara säga det jag ser och hör dagligen och reflektera med reptilhjärnan. Behöver nog ytterligare ett glas rödvin innan jag somnar med datorn i knät. Det blir nog inga sköna drömmar.

Från tankar om att se verkligheten och sedan dö utmattad  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar